:)

igår fira vi alla hjärtans dag med frys pizza och de smaka hur gott som hälst! Igår kväll när sambon åkte till jobbet kom mamma o felicia upp o hälsa på lite och då passa ja även på att träna ett hårt tränings pass på 45min på löpbandet!! första gånger man ja går fast svetten rinner om en men ja ger inte upp!!! efter de kom katrin och hälsa på lite och kollade hockey med mig då de va hv-saik och jag hejar hv och hon saik! ska bli konstigt med flytten sen och inte ha vännerna så nära mig som nu men de kommer funka ändå nog!



katrin tog kort på selma igår:p

Idag gör vi ett nytt försök med banken! systers sambo tar selma under tiden så hon ej river banken och att vi kan konsentrera oss på vad hon säger till oss:) ska öppna även ett konto till lukas så vi kan spara pengar till han med :) efter blir de lite fredagsmys med hela familjen tills pappan i huset börjar jobba:) blir nog en bra dag:)

Ikväll kör vi ännu ett till hård tränings pass på 45min på löpbandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0