♥♥

blev en tränings paus igår men idag är ja igång igen ! ibland behöver man en vilo dag :) Älskar detta livet men ibland hatar ja de men de gör ja bara att ja får en fin kropp så lika bra att hoppas att de blir fina resultat!!

Idag träffa ja min underbara vän igen!! saaknat dig så otroligt mycket sanna ! ibland längta ja tillbax när du bodde hemma hos mig!! de var underbara o bra tider de!! Älskar dig som att du är min syster vännen♥ så fina barn du har fått med♥ ses snart igen vännen♥

dags att fixa sig för natten för hockeyn ser de bara skit ut för hv:/




Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till majken o arvid

Vad Lukas är lik Petri. E ju kopior av varandra :)

Svar: Fast vi tycker att han är kopia av mig o min bror när vi var så små:p
Mikaela

2013-02-12 @ 21:58:12
URL: http://matchukgirl.blogg.se
Postat av: Linda, mamma till majken & arvid

Kan du inte lägga ut en bild på dig när du var liten så man kan jämföra lite ;-)

Svar: De kan ja fixa någon dag här packat ner alla kort häär hemma så får se om ja kan fixa ett kort från mamma :)
Mikaela

2013-02-13 @ 08:13:16
URL: http://matchukgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0