:)

då var mina träningar klara för idag blev 30min imorses och nyss 35min:) imorgon ska ja hinna två träningar med ! blir direkt på morgonen och ssen kalas kl 13,00 för kusin som fyller 20år idag:) sedan lämna selma hos hennes faster då hon ska sova där sedan hem och träna och sedan lämna lukas hos mormor och sen börjar festen hos mika som fyller 24år nästa vecka:) inte druckit alkohol på väldigt länge så får se vad man tål haha:) blir nog en kanon dag:)

selma vaken än då hon sov på dagen och har svårt att somna så vi tittar på tv ihop:)

Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma Till Tino & Alissia

Ååh kan du inte lägga ut en bild så får jag kika på den? är i behov av en jacka till Alissia nu till vården nämligen :)

Svar: Var en som kom idag och titta på alla kläder och köpte jacka med:/
Mikaela

2013-02-08 @ 22:09:41
URL: http://Eeaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0