invigning:)

Då har man invigt gåbandet med 30min i raskt tempo såklart:) så tis,ons,torsdag är de hård träning med lång promenad på morgonen och sedan minst 30min på gåbandet på kvällen och dom andra dagarna är de ca en timma varje dag på gåbandet om ingen går med mig en promenad ute med barna:) så skönt och röra mig så hoppas febriari blir lika bra som januari fast de äe mindre dagar och en dag som vi ska dricka alkohol lite med.. vi får se vad resultatet ger efter denna månaden:) hoppas på två siffrit minus iaf:) vart en mycket trevlig familje dag idag så mysig dag!! selma var så dultig när vi gick i affärerna i skara och lyssna rätt bra idag är små chockad:) lukas satt snällt i vagnen som vanligt:) så nu åkte sambon till jobbet och ja bäddarner mig i min ensamma säng! Hoppas alla haft en bra måndag som jag:) Ha de bra godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0