kanon!

Natten har vart kanon fram till kl fem då selma kissa på sig i sängen stackarn så då ville inte hon somna om men hon låg i sängen till kl sex o då skulle hon bajsa o se karlsson sa hon och de fick hon. Sambon gick upp halv sju och gick typ direkt och sa hejdå till henne och då kom hon till mig o kröp ner bredvid mig så gossigt och somna om vid sju och vakna kl tio ville ej väcka henne för dagis de kändes elakt så hon är hemma och myser med mamma o lillebror♥ Känns som de kommer bli en kanon dag då ja har tränat på bandet redan 32min och städat och startat tvättmaskinen här innan selma vakna:) De tråkigaste idag är den där sprutan man ska ta... usch... men går nog bra när de väl är gjort:) Nu sover lukas ocv selma och jag har ätit lite frukost och tittar på disney kanalen:) vi ska ut sen och leka lite och inviga boben så de känns som en kanon dag idag:) hoppas ni får en lika bra dag som vi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0