Lycklig♥

Underbart att börja varje morgon med min dagligga motion! Träna inget igår kväll då ja och sambon var trötta ! Älskar mitt nya liv och hoppas att älska min kropp sen med :) är en bra bitt kvar men man är ju igång iaf!!:) Ska aldrig ge upp fast ja vill göra de flera gånger!!;) vid elva tiden kommer martina för att prata lite skit får se om hennes go barn följer med och leker lite:) livet känns så mycket bättre!! nu är de inte mer än två veckor kvar tills vi packar de sista och flyttar dagen efter!! Längtar är enorm!!:) dags och ta en dusch och sen äta frukost som barna redan gjort!!:) hoppas alla får en bra dag som jag:)

Är så lycklig med min familj som ja har skappat ihop med min finaste sambo!! Älskar barna och petri så mycket så det inte finns ord för hur mycket dom betyder!! mitt hjärta bultar efter er♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0