Stor tjej<3

Idag har ja en stor tjej som höll mig i handen och gick en promenad till affären och så hem hon var så duktig så hon fick så mycket beröm så hon ville nog inte hör så mycket mer sen sedan fick hon köpa en godis bitt i affären med ;)
Lukas han rullar runt hela tiden han :P
Har löpt 5 min på löpbandet idag och har aldrig orkat de innan så ja är stolt över mig så ska köra så en vecka nu och sen sakta men säker öka hela tiden  ;)
idag har ja börjat att måla toadörren o selmasdörr på övervåningen till vita då dom är bruna nu.. ska måla dörrkarmarna med men de tar vi en annan dag först göra klart dörrarna ::)
Imorgon blir de upp tidigt och åka o besikta bilen och sedan efter blir de bvc besök o då väntar fem månaderskontroll och sprutor;(
efter de så ska vi stor handla och handla all påskmat med och ja ska göra hemmagjorda köttbullar på lördag som ja aldrig gjort men de blir nog kanon de med :)
Imorgon kommer nog sambons kusin hit och sover över då dom ska lägga in lukas golv och fixa lite och basta lite med ska dom se om lukas ska inviga bastun imorgon med :)
Ikväll kommer mamma hit lite då ja är själv till elva ikväll sambon jobbar så ensam med mina bus ungar :)
 
Ha en bra dag alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0