:)<3

vart en seg men bra söndag! har slappat o hämtat hem barna idag när väl kvällen kom så fick ja ork till att börja köra bort jord med skottkärran:) ska iväg med massa o de kommer ta dagar/ veckor men ja ger mig inte ska bort med skiten:) imorgon blir de 10st vändor med jord också när sambon kommit hem är tanken:) ska köra 10st varje dag o de blir tungt men bra träning:p ska väl ta tag i o börja med min 5:2 diet:) vi får se börjar veckan efter denna!:) tror veckan kommer gå fort :) ska bygga ett fack som soptunnorna ska stå i med:) o köpa virke på tisdag:) ska ska vara klart på onsdag är tanken att arbeta när selmis är på dagis:) aja bäst att sova nu när sambon susar så gott bredvid mig i sängen<3 älskar denna mannen så mkt så hjärtat spricker o mina barn är dom underbaraste som finns o älskar dom likas mkt så hjärtat spricker av kärlek till alla tre<3 petri<3mikaela<3selma<3lukas<3 älska älska älska<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0