dagis,promenad= check:)

Då är selma på dagis efter en jobbig natt med kiss i sängen vid fem o somna om vid halv sju o upp halv åtta stackarn!:/ 

tog med mig ett äpple o lukas o tog min morgon promenad som ja skrev att ja skulle ta så 6km blev de på 55min:) 
super nöjd att de gick så lätt ändå:) 

så nyss duschad o get lukas lite yoghurt o bäddat ner han i sängen :) 

Idag är de min o petris fasta dag o hoppas den går fort så ja kan komma ut på min promenad imorgon med o då ska de bli träning på kvällen med är min tanke så ja når iaf en vikt minskning på 4 kg på fredag:) för då är ja nöjd o kan kämpa på mer:)

se om ja med kan sova lite nu:)

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till majken och arvid

Funkar verkligen det där med fasta?
Tar ni varannan dag fasta då?

Svar: aa gått ner tre kilon på två veckor o fastar två dagar i veckan bara o vi bruckar fasta tisdag torsdagar bara:)
Mikaela

2013-09-24 @ 11:56:17
URL: http://mammatillmajkenocharvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0