Tåg!

Så underbart o skönt att åka tåg te jobbet o få morgon promenad te jobbet från tåget:) jobbigt bara att ta tåget hem då tåget går 16,54:/ skulle gåt halv... promenerar nu te jobbet i skrivandes stund! Måste ta mig tid en dag o leta upp bälten då ja tappar mina jobb byxor !!:D Längtar massor te ja når mitt mål o känner mig så tagad så de går inte beskriva! skrev precis te sambon att ja älskar livet!!:) 

Idag kommer Anna o hennes sån Willie och vännen Julia!!:) ska bli riktigt kul o de tror ja barnen tycker med o dom vet inget!:) 

Idag är min första faste dag får se hur de går!:) går nog kanon! dom andra 5 dagarna ska ja bara äta lunch o middag och kanske frukost på helgerna!:)  Kommer träna mån-ons-fredag!:) kan bli söndagar med !:) 


snart på jobbet!!:) ha en kanon bra tisdag alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0