:)

Godmorgon alla goa o glada människor där ute:) idag har älsklingen sov morgon o börjar kl 13.00 - 18.00 så när han slutar kommer han till min mamma o byter om sen så åker vi till min bror som nyss har fyllt 25 år o ska fira han:D innan ska jag cykla ut med ängla sen till maxi o kolla om vi hittar nåt fint till min bror i affärerna:) känns som dagen kommer gå riktigt fort:) igår va nettan min fadder asså o mamma o lilla felicia här:) selma fick kläder av nettan som hon ska ha på sig idag så kommer lägga in bilder imorgon på henne:) jag fick en jätte go parfym av henne:) tusen tack:) jag gjorde egen köttförssås igår med spagetti blev super god tyckte mamma med:) så nu ska man väl börja laga lite mat:) kommer bara handla tio st mat burkar denna månaden då selma ska äta våran mat :) känns som hon blir mättare på våran mat än burkmaten för hon blir jätte ledsen när burkmaten är slut:/ hoppas alla får en bra dag idag ha det bra kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig dag och gratta din bror från oss. kram

2011-04-15 @ 12:47:18
Postat av: Katja

Hejsan :O)

Hoppas att ni får en trevlig helg :O) O hälsa grattis från oss till din bror!!! Fina bilder på er i nyaste inlägget...

Kram!

2011-04-15 @ 13:15:08
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0