GLAD PÅSK

hej alla goa o glada läsare:) hänt en massa saker o en fulspäckad helg med:) denna veckan fick ja ett jobb o har jobbat två dagar o trivs sådär.. men man kommer nog in i det o så:) i torsdag skaffa ja mig en bil o är nöjd med den:) i fredags va vi ute hos min mamma i stugan o vi åker min pärla hela helgen så den andra bilen får vila lite:) idag ska vi vara barnvakt åt sannas dotter elvira som är snart två hela år:) vi väntar på henne nu och sen blir de påskfirande i i stugan med mamma, pappa, bror o hans tjej:) imorgon blir de påskfirande med älsklingens familj:) allt ja har att säga just nu:) mindre än en vecka kvar till ullared nu LÄNGTAR massa:) hoppas alla får utmärkt bra påsk! GLAD PÅSK alla:) kramar

Kommentarer
Postat av: Helen

Glad påsk

2011-04-23 @ 18:19:01
Postat av: Linda, Mamma till Majken

Vilken dag ska ni ner till Ullared?

Vi tänkte också åka ner nästa vecka till Ullared, ska kolla med Mathias om detta =).....

Behöver inhandla sommarkläder till Majken, förmodligen ska ni väl också köpa till Selma eller? Ska du ner själv eller ska Perti med =)

2011-04-24 @ 13:46:09
URL: http://matchukgirl.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till Majken

Vi tänkte också hyra en stuga men vi får se nu. Antagligen får jag en viktig samtal på onsdag om ett jobb, beror på de om vi kan åka ner eller inte. Vi vill så gärna ha Majken med oss, lite lättare att kolla på kläder till henne & inte ringa om längden & sånt. var de dyrt att hyra en stuga?

2011-04-25 @ 19:28:08
URL: http://matchukgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0