Hej:)

Hej alla bloggläsare där ute:)

I helgen så sov ja och selma hos mamma från lördag till söndag då älsklingen jobba lördag från 18.00-4,00 och sen nästa dag börjar han 15.00-23.30 så då fråga mamma och ja och selma ville sova där så då sa ja de kan vi göra :) mycket trevligt blev de och på söndag morgon vakna selma kl sex som hon aldrig brukar göra :P så då låg ja och selma och gossa i sängen  till kl nio nästan :P sen gick vi in och väkte mamma och så börja vi direkt att vårstäda hos mamma och de blev mycket trevligt :) sen ut med syster på en lång promenad också han vi med :P sedan åkte vi hem till mig och ja cykla då 25min och mamma hjälpte mig att städa lite sen blev de bingolotto och de gick ju skit som vanligt för mig..

Idag har vi hållit på att träna nästan varje dag i 5 veckor och vågen visar nästan minus varje dag :) vågen gör mig glad när den visar minus :) har redan hunnit med att cykla 25 min och selma har sovit nästan en timme :)
Idag så ska ja gå ut tre gånger med ängla :) redan varit ute en gång :) Selma blir så glad när hon ser ängla och tvärtom med ängla  hon blir lika glad att se selma :) Älsklingen har varit på arbetsinterljuv idag och nu är han och tränar så snart kommer han hem igen och ska försöka sova några timmar innan han börjar jobba vid sex igen :)

Hitta en gammal bild på selma när hon fick äta isglass själv och hålla den i handen :) bilden är tagen den 10mars :=)



Hon är lite små mallig :P



så fort selma ser att ja tar fram kamran så kommer hon krypandes :P



så här glad blir hon:=)

Hoppas alla får en bra dag kramar :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Grattis till minus på vågen, det är ju härligt, jag längtar efter plus hihi!!

Sökte du sommarjobb på Sommarland annars? Där lär du ju få.. :O)

Lycka till!

Kram!

2011-04-11 @ 14:28:49
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till minus på vågen.

2011-04-11 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0