Allt möjligt:)

Hejsan alla där ute!
Dom närmaste dagarna ja inte har bloggat så har de knappt inte hänt nåt mer än att ja har börja laga mat mer och mer till min älskling o till min dotter :)
Sen så är min lilla dotter jätte förkyld.. Men hon sover jätte bra ändå och de ska ja va glad för :)
Idag så är de 1 vecka kvar tills vi ska till skottland ska bli så skönt att komma iväg lite :)
Är så nyfiken på hur de kommer gå med selma på flyget och så :)
Idag kommer mamma och hämtar mig och Selma när hon slutar så ska vi åka o kolla på netto då ja såg att dom hade massa barbapappa saker och ni vet ja Älskar barbapappa saker :D
Sen innan hon ska köra hem oss igen så ska vi handla och lite så och sen testa göra en ny kladdkaka ikväll till min älskling :)
vi hade tänkt och äta pizza ikväll sån man lägger bara i ugnen men är inte så sugen på de så tänkte fixa ordning tacos tills älsklingen kommer hem en liten överraskning hehe:P
Ikväll så ska vi vara barnvakt åt söta Felicia i några timmar ska bli kul:)
Va ett tag sen vi träffa henne då hon har börjat dagis och fick mageflänsa direkt typ..

Ajja lite vad som har hänt och händer idag :)

I helgen ska ja umgås mycket med min mamma för Älsklingen jobbar hela helgen o som skönt är så jobbar han dag tid :)
Så om någon vill träffas så är ja i skövde och de är bara att höra av sig :)








Man är lika glad fast men e lite förkyld :D

Här ser man hennes två små tänder också:)

Så glad är hon varje dag och verkligen på morgonen :) bilden är tagen nu precis :)

Hoppas alla får en bra dag och helg :)

Kommentarer
Postat av: Helen

vilken söt liten tjej du har....Kram

2011-02-25 @ 10:17:47
Postat av: Katja

Hejsan :O)

Läser ALLTID din blogg.. :O)

Nu har jag varit sjuk länge, blä.. saknar er.. Tänkte om jag fick sova hos er onsdag-torsdag? Om inte Petri är hemma så spelar det väl ingen roll?

Saknar er massor godingar!!

Så himla fina bilder på Selma!

Du får jättegärna komma ut hit någon kväll med en stund iaf, då Daniel ändå jobbar o om Petri jobbar..

Massor med kramar till er o gott med tacos. Ta hand om varandra och mys! <3

2011-02-25 @ 11:26:41
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Så otroligt söter är Selma :) <3 Saknar er! Hoppas att vi kan ses snart, många goa kramar på er <3

2011-02-25 @ 11:48:48
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0