Hejsan

Hejsan
Då har ja tagit och fixat mig en ny blogg.
Vet inte varför ja tog bort den andra men nu är ja tillbax om ja hade några läsare.
Får hoppas på att ja hade de så dom blir glada att få läsa igen :)

Idag har jag och Selma haft en skön hemma dag och bara mysigt, men vi fick besök av min kusin Jimmy och hans mamma Anki och de va mycket trevligt man träffar ju inte min köra kusin allt för ofta...Sen kom mamma liten stund och då spela vi YATZY utan Selma hon kolla på och va skit sur o gapa som "ja ska slå tärningarna" haha.. hon är för rolig hon:) Tiden går bara så fort vissa dagar sega som bara den o vissa går jätte fort.. man ser på dom små hur dagarna springer iväg :) Älsklingen jobbar o jobbar.. så Selma har inte träffat han på heldagen men imorgon får hon träffa han heladagen :) Vill med ha ett jobb så han kan få vara ledig lite med så ja kan jobba in pengarna istället :)
Blir en lugn kväll här hemma och bara titta på let´s dence :) Älskling vet ja inte när han kommer hem beror på när han får gå hem :) men han kommer nog sen någon gång :)

Ha en toppen dag alla! Kramar



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du startade upp bloggen igen. brukar gå in och läsa lite. Kram Helen.H (fd granne på storegården)

2011-02-11 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0