Måndag

Godmorgon alla där ute!

Tror inte ja har några läsare kvar därför ja imte har någon ork att skriva mer...
Idag så har ja börjat fatta att ja inte hör längre selma på morgonen och de är riktigt hemskt.. vakna vi nio o då hörde ja henne vaken i sitt rum.. undra hur länge hon har varit vaken =/ måste nog skaffa mig en ny babyvakter då den vi har är sönder typ..=/ dagen börja med att ge henne mat och sedan börja ja cykla på motionscyken och märkts att ja inte har cyklat så mycket nu och orka bara tio minuter igår kväll o idag..=/ så surt.. i lördag blev de smörgåstårta som va onyttig men god.. vi fira min mamma i lördags för hon fyllde år i söndags :) den 13 mars:)  men blev bara smörgåstårta och vatten som ja och älsklingen åt:) Idag vet ja inte vad som händer kanske ut och gå snart om ingen kommer på besök..  älsklingen jobbar till fyra.. men får aldrig besök av någon kompis så vrf nu ...:( har verkligen tappat alla kompisar umgås bara med petris familj o min familj:( börjar bli ett tråkigt liv när de är så :(

Aja hoppas ni får en bra dag:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan :O) Jag läser fortfarande.. tittar varje dag om du uppdaterat o tror fler gör't!

Jag har sagt du får komma hit om du skjutsar Petri till jobbet :O) Just nu är jag så jäkla trött och vill helst inte köra.. :O/ Usch..

www.familjeliv.se är en bra sajt för mammor, unga mammor o.s.v. där kan du hitta vänner!! :O) Försöka iaf.

Kom igen med träningen, vet att du klarar det :O) LYCKA TILL!!!

2011-03-14 @ 13:54:05
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Caroline =)

Jag kommer gärna och hälsa på dig gumman! <3 Men vi får ta det någon dag snart, saknar verkligen er <3

2011-03-14 @ 18:20:51
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: helen

jag går in och läser i din blogg varje dag!

Så fortsätt och skriva och lägg in bilder på lilla "bustrollet" kram till er alla

2011-03-14 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0