Tjena Bloggen

Hejsan!
Hände visst en hel del idag fast jag inte trodde de! Ringde otrevliga tanten på skövde kommun och fick dåligt svar.. Men skit i henne.. ja kunde fixa cykel så ja tog en cykel tur till syster i skultorp och hälsa på ca en timme och sedan cykla hem igen då älsklingen vakna precis mysigt:) sedan blev ja själv hemme då selma sov och älsklingen va ute och sprang för att testa foten som gör än ont på han stackarn:( Sedan blev de mat och de blev skruvmakaroner och köttfärssås MUMSIGT! Selma har ju börjat äta våran mat nu :) hon öppnar munnen till allt HAHA:P Innan älsklingen åkte så börja ja flytta vårat köksbord ut på balkongen för vi ska hämta nytt imorgon:) Längtar massor! Så då när älsklingen åkte så börja ja gå ut med alla saker til husvagnen och fixa den och sen fiixa ordning våra förård här inne o där ute :) mycket nöjd och fixa massa annat med damsög, damma, bädda rent, städa köket och toaletten :) han också ta en träningspass på 20minuter cykel och ca 10 minuter annat :) riktigt stolt över mig :D Älskar min familj och älskar att ha de fint och ordning på saker :) Puss på min familj o nära o kära<3 ha en bra fredags kväll godnatt!




Selma för någon dag sen .. ser ut som hon fått en elstöt i toffsarna:P
Rolig bild tycker ja :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Söt bild på Selma!!

2011-05-14 @ 10:45:08
Postat av: Katja

Man ska inte bry sig om otrevliga människor :O)

Tjusig o häftig Selma hihi! <3

2011-05-14 @ 20:54:15
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0