Träning!

Hejsan!
Underbart att idag har man kommit igång med sin träning och har minst 13 kg kvar att gå ner men de ska ja ge mig fan på att klara :) Nu ska det ätas nyttigt igen som innan och som tur är så har ja inte gått upp något fast ja inte rört mig lika bra o ätit inte så nyttigt.. men nu är ja tillbax och ska ner mina kilo ja ska ge fan på de :) Nästa vecka så blir det tisdag,onsdag,torsdag jobb :) känns skönt att komma igång ordentligt med jobb än en gång i veckan o så... så nu hoppas ja på veckan där på med så mycket jobb:) håll tummarna för mig att ja får mer o mer jobb :) Jobbar nog på cl städ fram till vecka 25 och sen hoppar över till skaraborg städ vet inte hundra än.. ska ringa ams imorgon och skövde kommun imorgon o hoppas skövdes kommuns växel funkar imorgon :) hoppas på att man får tur att dom kan hjälpa mig med dagis så fort som möjligt till min sötnos<3



Jag och Selma gungar :) i ullared på campingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0