Helg:)

Välkommen helgen dig har ja längtat efter:)

Idag vakna ja innan klockan ringde sjukt :P då gick ja upp o kolla selma o vart hon sov o hur hon sov.. gissa!?! ja hitta henne sittandes i hennes dock säng sovandes ;) första gången ja hitta henne på sånt konstigt ställe, nu hoppas ja att hon inte går i sömnen som sin far gjorde när han var liten ! iaf!

Cykla till jobbet o arbeta mina 8 timmar idag och gjorde rätt för mig haha ;) vart en rätt seg dag känner ja! varit mycket dag städ i några månader nu men nu blir de nog mer flytt, bygg och storstäd nog tråkigt men sant :P

Imorgon Lördag så ska ja o selma gå upp riktigt tidigt,, bilen går mot ullared kl fem ;) selma får åka i pyjamas så kan hon forsätta sova i bilen har ja tänkt.. fast hon somna tidigt ikväll:) Längtar som bara den ;)

Dammsugit lägenheten nu precis o nu sitter ja och slappar framför datorn med go musik ;) min underbara fredag! Älsklingen jobbar inatt så när han kommer hem så går ja upp haha :P

Ha en bra fredag alla :) kramar till mina favorit läsare :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag var en sväng på ullared i tisdags. Hittade en del "bra och ha" - grejer.



Fin blogg du har. ;)



Kram Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0