Lördag!

Godkväll alla där ute!

Dagen börja inte som ja hade tänkt mig! diskmaskinen funka inte idag heller så efter frukosten börja ja diska o de var lite kul att göra de igen! sedan tog ja på selma o fixa henne o sen mig ! vi gick ner till selmas mormor och där var bror o hans sambo där! vi gick till syrran o överraska henne då min pappa sov så vi kunde knappt prata! selma fick stanna o leka hos felicia o ja, mamma, bror o amanda åkte o hämta lite saker på en bygg affär o åkte o lasta av de hos bror sen hem o gick till maxi o handla de sista till tacosen! när vi gick hem så somna selma så hon fick stå ute o sova lite :) skönt att låta henne sova så länge ingen tar henne! sen blev de bara mys hemma till älsklingen åkte till jobbet och vi gick ner till selmas mormor och kom nyss där ifrån:) vart en rätt bra dag! nu ner bäddad i sängen och saknar min sambo bredvid mig! hoppas alla får en bra kväll så kanske ja skriver imorgon igen!


Selma hejar HV ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0