<3

Godkväll!

Mamma ville att ja skulle köra henne på bingo men kände ej för de men när ja väl ångra mig så hade hon åkt iväg med en kompis ist o då bestämde ja mig för att ta hennes bil o åka dit själv utan att säga nåt o chockad blev hon när hon såg mig:p men bingon sluta tyvär utan pengar:/

När ja kom hem så var kusin på besök o selma är liv rädd för han kneppigt:/ när han drog så beställde vi pizza till kvälls mat o av sluta kvällen med att se X-factor;) vill redan se mer! hela familjen titta ihop ikväll så denna söndagen sluta med massa familjemys<3 Älskar min familj så otroligt mkt snart är vi fyra ist för tre<3 ni är mitt liv ni är mitt allt<3

Godnatt alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0