Dags för några nya rader;)

Tjena!

Vart ett tagsen man skrev här! händer inte så mkt mer än att man jobbar o Längtar så mkt efter min andra bebis!!:) Selma börjar bli så stor tänk hon ska bli stora syster snart!!!:) 25 dagar kvar till bf idag:) denna veckan gick ja ner till halv tid fast min älskling tyckte ja kunde vara hemna helt.. idag jobba ja o imorgon vabbar ja då lilla grodan inte mår hundra:/ hon var ju nyss sjuk :( hoppas att alla vi mår bra innan bebis kommer iaf! :) köpte en så super mysig overall till ny komlingen:) mår selma hundra imorgon så blir det en tripp till lidköping o hämta plåtfäljar till bilen så är de bara däck att fixa:) aja ska forsätta att mysa med min söta selma! hon ligger ofta nu och kramar mig o säger "Min mamma" de är kärlek de<3

ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Helen

Fin bild på Selma! Kram

2012-09-24 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0