Segt start på dagen!

dagen igår sluta seg då selma somna fem o då tänkte vi hon kunde sova hela natten eftersom hon skulle upp kl sex idag..
men då vakan hon vid nio o kunde ej somna om så vid tolv tiden kom hon till oss och sov hos oss hela natten och hon tar ju upp hela sängen så man har ju verkligen inte sovit så bra..
Nu är hon på dagis och har kul iaf:=)
Min mamma ska hämta henne vid fyra och sen kommer hon hit med henne så ska vi umgås lite då sambon o min kusin ska på hockey i jönköping ikväll efter jobbet åker dom direkt:=)
Idag ska ja fixa dörr karmarna i hallen så dom kommer på plats idag :)
Men först ska ja ut på en promenad med petris kusin jane :)
Lukas är ny äten och leker lite på golvet nu..
så dags för mig att få i mig lite frukost innan promenaden :)
 
 
 
Lukas några timmar gammal<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0