Familjen<3

Är så stolt o glad över denna familj ja och min sambo har skappat oss och snart är vi hus ägare också hur bra kan de inte bli ? så lycklig så<3 Dig vill ja leva med resten av mitt liv min älskade PETRI<3! Lukas är nu 12 veckor inatt och han är en mycket vaken kille då han vägrar att sova ;) han sover på nätterna fast äter då med men somnar direkt om så skönt de då han knappt sover på dagen:) Är ju ute på mina lång promenader nu så då får han följa med och då vaknar han till och med efter en halv timme ute :O Fast han gillar att åka vagn bara den rör sig hela tiden stanar man så vaknar han direkt:) 
 
Selma är snart hela 3 år i maj SPÄNNANDE;) De kommer vi att fira i vårat hus:D
Hon är en livlig tjej och pigg och stojig o lyssnar fast de går ut i andra örat men älskar henne ändå fast hon inte lyssnar på oss men de borde ju ändras när hon blir lite större :=)
 
Flyttar till hus i stenstorp i mitten på februari så kanske lika bra att snart ta och börja packa då ja inte ens har börjat eller känner orken för de än haha:)
Skrev i mitt tidigare inlägg att ja skulle ta en kvälls promenad men de gjorde ja inte eftersom ja tog en sån lång på morgonen och mitt knä strular:/  Imorgon blir de att lämna selma på dagis och sen ut på en lång promenad med katrin ska bli kul att träffa henne igen då de var ett tag sen nu :) Så skönt att man har hittat orken att kämpa med att gå ner i vikt igen då ja ska ner 30kg tills ja kommer känna mig stolt över min kropp så har en del att kämpa med :) i huset så ska vi skaffa oss ett eget gym så SÖKER efter en CROSSTRÄGNER och ett SPRINGBAND och en TRÄNINGSBÄNK så har ni någon sådan sak till salu så säg till vad ni vill ha för pris så kanske vi kan få köpa de av er ;)
 
Barna sover sen kl åtta så nu fixa mig för natten så man orkar morgon dagen:) Ha det så bra så hörs vi av:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0