skön dag!:)

då har ja tränat två gånger idag o sista gången är ja nöjdast med då ja sprang 15 min i rad utan att stanna är rekord fan vad stolt ja blir över mig själv då ja mins inte när ja klara de sist!!:) så bara kämpa vidare o målet ska nås o ja ska klara av att springa ute i sommar med !! ja ger mig inte jag ska klara detta nu så känner ja !!:) bara stå imot frästelsen!!


nu ikväll efter träningen fick ja ett energi o gick ut o hängde tvätt då de ska vara fint imorgon med o tvättat en nu med våra säng kläder så ja o sambon har ny bäddad säng o barna får imorgon då dom sover nu så<3

imorgon ska ja åka o köpa en gungställning och då ska ja även låta barna bada i baljan ute så kanske lukas blir gladare:)

godnatt!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0