nöjd eftersom ja ej tränat på nästan en månad så för varje dag så ska ja öka nu o nu jävlar är ja igång hoppas ja och hoppas att stötta på 70-tal på vågen inom den närmasta månaden !!!:) de har ja ej vägit på ja vet inte när inte någon gång under den tiden ja och min sambo vart tillsammans och i maj firar vi fyra år tillsammans så♥ min familj betyder så mycket för ja så de finns inga ord att beskriva hur mycket ja älskar dom allihop fast vi har våra stunder o en extrem trottsig liten tjej här hemma o hoppas på att de går över till slut och de gör de ju men vet ej när eller hur länge de tar;) men älskar hennr ändå fast humöret går på tvär på henne ibland men bara att kämpa o hoppas varje dag att den lilla tjejen vaknar på bra humör för då är hon helt underbar men de är ej ofta men dom dagarna tar vi vara på♥♥ lilla lukas han växer så de knackar hela fem månader redan och de är inte klockt vad han växer! nästa vecka blir de sprutorna och ja längtar inte men denna gången har ja med hela familjen också så de är skönt de iaf så vi alla kan trösta honom:)♥ puss på mina fina barn som ja o petri har skapat ihop♥



lukas imorses♥ tittar på stora syster som hoppar i sängen som ser så roligt ut så ja skrattar högt och då är selma så nöjd men slutar hon så stirrar han så på henne tills hon börjar igen:)♥


mina barn har pusskalas och deras kusin tittar på♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0