4År tillsammans<3

Min bara MIN <3<3

 
Idag är en underbar dag <3
Ja och min underbara sambo har vart tillsammans i hela 4 år idag<3
Vi har två underbara barn tillsammans och ett stort fint hus livet kan bara inte bli bättre <3
Snart åker vi på resa med hela familje och några till:)
Älskar dig så otroligt mycket så de finns inga ord att beskriva!
vi har gått igenom så mycket sorg tårar bråka o mycket skratt och vi kämpar så bra tillsammans !
De är dig ja vill dela mitt liv med resten av mitt liv tills döden skilljer oss åt!!<3
Du är min bara min<3<3<3
Love you darling<3<3
 
 
Älskar dig så mycket min fina älskling<3
 
Bilden tagen i början när vi träffades o ej vart tillsammans så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0