gokväll!

dåligt med uppdateringar nu!!:/

idag bestod hejdå farväl av dagis i skövde för selma så ja o hob åkte dit själva o bjöd på glass o hade lite trevligt petri o lukas körde vi till katja som vi åker till efter dagis:) hon bjöd på lite lätt mat till lunch ja o barna stanna kvar en stund efter sambon åkte till jobbet då mamma skulle köra hem oss:) ja o mamma åkte o handla o sesan hämta vi upp anki o for till mig o gjorde lite pannkakor :) mums vad gott de är med pannkakor:) min bror ringde o fråga om mamma ville med till city cross i skara o de tackar vi ej nej till så ditt for vi alla o kom hem för en timme sen så nu fått barna i säng så ska gå upp strax o titta om dom somnat sedan bäddar ja ner mig o väntar i tre timmar tills älsklingen kommer o kryper ner bredvid mig♥ imorgon står de rensning i garaget o köra sopptipen!!:)


lukas älskar glass!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0