jobbiga nätter!

sista "bra" natten i min säng .. imorgon natt går vi upp tre tiden o åker fyra mot flyget så ! håll tummarna att lukas sover bra inatt!! han har sånt problem att vända sig från mage till rygg när han sover så man måste hjälpa han en del jämt då han vaknar o skricker:/ sen så sover han på övervåningen så springer i trappen upp o ner typ minst två gånger per natt!! ibland fyra gånger :/ hoppas verkligen att de släpper snart så han slipper störa sin egen sömn!! har en resesäng som ja tänker bädda upp efter semestern så han sover hos oss igen orkar inte springa upp o ner på nätterna! nu vill ja ha fredag morgon kl 8,20 tack!!! Längtar till grekland nu!! får se nästa gång vi kommer iväg kan ta några år om vi lägger mer pengar på huset så:):)

ska nu ta mig till sängen och sova är sjukt trött!! Godnatt ♥



hoppas få bra bilder på hela familjen i grekland♥ älskar er mina barn o min fina sambo som saknas på bilden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0