Bra dag!

Då börjar söndagen närma sig sitt slut!
Barnen sover sen en stund tillbax och jag har tränat ikväll:)
Denna veckan fastar vi mån,ons,fre,sön!
Ser fram imot denna veckan, på lördag har vi hållt på med detta i en månad o hoppas på fina resultat på lördag morgon:)
har ett mål att nå te maj då hoppas ja -20kg så ja har 13kg kvar bara !
dessa två veckor som har vart nu så har barnen sovit utan ett ljud! knappt ja vågar skriva de nu för då börjar dom väl att krångla... känner mig bortskämt med att få sova hela nätter nu :D
Älskar mina barn så otroligt mycket så de finns inga ord!<3<3
Vad de verkar som nu så är ja ledig imorgon och då ska ja njutta te max! :)
Jag och barna kanske får ett besök av amanda o söta nova<3
köpte mig ett linne idag storlek 38 bruckar har 40/42 men detta satt rätt bra lite tajt men inte farligt så man ej kan använda de :)
Lukas fick skit snygga skor då han har så dåligt med skor!
 
 
 
 
Tänk när dom var så här små katja! <3
 
 
 
Love You My Boy<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0