Fasta!:)

tänkte berätta lite om mina fasta dagar! 
Ja delar upp mina 500 kcal på tre mål tiden o de är bestämda tider ja äter med! och ja kommer att fasta varanan dag så denna veckan som var fasta ja tisdag, torsdag, lördag!:) så imorgon börjar veckan med att fasta!:) går så bra nu känner ja! behöver bara få igång min träning med !:) kanske denna veckan eller nästa vi får se:) känner mig verkligen redo nu! knappt sugen på godis fika o skit:)  gått bland frestelse i två dagar nu o inte tagit ett skit!:) så duktig ja känner mig o sambon fastar två dagar i veckan så ja fasta själv i lördags så då fick ja massor beröm av han<3 

Nu titta tv och vänta på min sambon som är o spelar fotboll! gud vad ja saknar honom<3 älskar min familj massor<3


Selma håller stolt i kusin hugo igår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0