bra söndag!!:)

Idag har ja jobbat lite o efter de umgås med mamma o bror min med familj:) vi åkte te hem o hobby i hjo o där köpte ja tygg te o sy gardiner te barnens rum o de kommer passa in så mycket med mattorna i deras rum:) sedan fynda ja nya täcken te mig o sambon så nu har hela familjen lika dana:) fynda en vinterjacka te mig med!! äntligen letat hela vintern efter en ny o nu hitta ja den!!! så skönt med den o funkar att köra bil med den även!!!:) så jävla nöjd!! men nu är frågan sy gardiner eller träna?!?!?! fastar idag så ger ju bäst om man tränar!! imorgon jobb igen o sambon hemma med barnen då dagis är stängt!:)


ja i min nya jacka o de är storlek 38!! har haft senaste tiden 42/44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0